top of page

איך להקשות על גנבים מלפרוץ לביתכם

איך למנוע פריצה שקטה לצילינדרים בירושלים

את/ה מגיע הביתה ונדהם דלת ביתך פתוחה !?

והרי ברוררר שנעלת את הדלת ואז מסתבר שפרצו לביתך !!!

אז מה קורה כאן בשביל מה שמתי מנעול בדלת ?

אז הנה כמה עובדות לפי הפירסומים של משטרת ישראל :

ב שנת 2020 נפרצו בישראל 160,580 דירות כלומר 440 פריצות ביום והרבה מהפריצות הן פריצות שקטות כלומר ללא כלים שמרעישים אלא כלי פריצה פשוטים ביותר אשר אינן דורשות כל ידע מקצועי , כל הצילינדרים הישנים שמותקנים בדלתות בארץ מיוצרות בטכנולוגיה שעבר זמנה כלומר צילינדרים שבנוים עם פינים וקפיצים , שכבר הוכח אין ספור פעמים שאינן מקנות שום הגנה על הדלת, והסיבה היחידה שהן מותקנות אצלך כלקוח שמדמין שיש לו מנעול שמגן עליו היא עלותן הנמוכה .

כדאי לך להכיר את דור הצילינדרים החדש אשר מיוצר בטכנולוגיה שונה ממרבית הצילינדרים . הוא אינו צילינדר עם מפתח חורים עם פינים וקפיצים סטנדרטי שניתן לקריאה בעין ולהעתקה על גלם דומה,אלא בנוי עם ״סייד באר״ אשר משפר את עמידות הצילינדר בעשרות מונים ולכן עמיד בפני שיטות הפריצה השקטה הנפוצות בישראל: העתקת מפתח פיראטית, שימוש בכלי פריצה זמינים באינטרנט ואקדח ה"באמפקי".

יתרונות המנעול החדש הוא ביצירת קוד נוסף שמקשה על הפורצים לפרוץ את הצילינדר בפריצה שקטה, קרי העתקת מפתח או שימוש בכלים ייעודיים. למרות תוספות הקודים, המפתח של הצילינדר עדיין דו צדדי. מדובר בצילינדר ללא קפיצים, מה שהופך אותו לצילינדר בעל אורח החיים הארוך ביותר מבין כל הצילינדרים שקיימים בשוק

כלקוח אתה תמיד רוצה לחסוך עלויות אולם שמדובר בהגנה על רכושך , לא כדאי לחסוך ולכן צילינדר אשר אין בו סיידבר וגם אינו מוגן בפני באמפקי (הקפצת פינים ) אינו מגן על רכושך ולמעשה נפתח גם ללא מפתח במשך שניות ,בנוסף לכך מומלץ שכל צילינדר יהיה בעל גשר פלדה אשר אינו מאפשר שבירת הצילינדר ע"י ג'פקה (פלייר פטנט) עוד שיטה נפוצה ביותר בקרב הפורצים הגן על רכושך בצילינדר איכותי להלן מספר יצרנים מומלצים :


צילינדר MTL800 של חברת מולטילוק עם בקרת שכפול


צילינדר MT5 שׂל חברת ״מולטילוק״ תוצרת כחול לבן .

צילינדר קאבא .

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר 0544258064


16 views0 comments
bottom of page